Vem fan sa att ensam e stark?

2010-01-03 • 22:24:19

Jag sag precis filmen Blow med Johnny Depp. Hur fan har man kunnat missa denna rulle? Den var ju helt grym! Sa sjukt vacker och nice film! Alskar nar man upplever sant har.. Man ska lite spontant se pa en film och sa valjer man en som man e osaker pa om man har sett eller inte... Och sen blir man helt fralst! Niiice!

Och nu vet jag det till 100%. Robin kommer! Min fina Robin kommer hit till Bournemouth i morgon kvall. Megan akar till flyplatsen utanfor London och hamtar honom och sen sa aker dom sen direkt hit till Chris lagenhet. Forst tankte jag och Chris aka med Megan till flygplatsen men 6 timmar bilresa bara for att mota honom kandes lite overkill alltsa.. Sa vi valjer istallet att stanna har och ladda upp ett fint varmt mottagande till Robin!

Hmm.. Jobbangesten borjar forresten bli valdigt pataglig nu alltsa.. Jag maste och da menar jag verkligen MASTE skaffa mig ett jobb i princip direkt nar jag kommer hem. First thing nar jag kommer hem pa Onsdag ar att maila precis ALLT OCH ALLA. Jag ska fan soka jobb overallt varkligen. Eller inte overallt... Men ja, ni fattar vinken.. Nagot maste styras! Och det ar illa kvickt! I varsta fall far jag hoppa pa ett saljarjobb igen.. Men det vill jag egentligen verkligen slippa.. Men i varsta fall sa.... hmm.. =/ Helst av allt skulle jag ju egentligen da sjalvklart vara kvar pa forskolan.. Saknar fan kidsen dar redan. Tankar fan pa dom mycket! Snyft... :(


Who am i trying to fool?

Ibland undrar jag.. Laser du fortfarande min blogg?
Jag vet dock arligt talat inte om jag vill att du ska gora det eller inte.


Forresten, nagon som har lust att hamta mig pa Skavsta Flygplats kl 23.15 pa Onsdag kvall? Inte? Konstigt! Skitroligt att hamta mig ju! Jag bjuder pa daliga vitsar, kramar och lite sjalvomkande prat i klassisk Nemo-anda. Fortfarande ingen som har mojlighet och lust att hamta mig? Markligt isf! Pretty please??


Bet you'll allready seen this..but still...hur roligt e de inte??




Peace out & God Natt

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0