Slow and boring fast money.

2010-01-20 • 18:28:39
Snabba cash var långsam och fattig.. Höhöhöh. Var jag rolig nu? Nej, förmodligen inte.. Men iaf, filmen var ganska dålig.. I mina ögon iaf.. Och då tror jag egentligen inte de spelar någon som roll om man läst boken innan eller inte. För alla som läst boken klagar liksom på filmen.. Pga att filmen skiljer sig så extremt mkt från boken. Både handlingsmässigt men även karaktärernas personligheter.. Och många som inte läst boken klagar liksom också! Fast dom klagar istället på att dom tycker att mkt känns osammanhängande och krångligt i filmen.. Eller inte alla.. Men många jag talat med. Inklusive mig själv.. Som att storyn var för tunn liksom. Mkt var oklart. Man förstod liksom inte hur saker och ting funkade.. Det kändes som dom missade massa hela tiden. Och då har jag liksom inte ens läst boken...

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0