Rihanna inspirerade Jamie Cullum som inspirerade mig...

2010-01-27 • 19:45:03
Jag har upptäckt en trend som tar över just nu! Singer Songwriters som gör covers på poplåtar.. Covers på rnb-hits typ. Det finns massvis med dom! Millow förstörde ju "Ayo Technology" som bekant men det är långt ifrån den enda. Senast ut i raden av dessa covers är Jamie Cullum:



Jag brukar vanligtvis inte gilla dessa covers men denna tyckte jag var helt okej. Han gör verkligen något eget av den och hans talang är verklig påtaglig. Grymt duktig kille. Och jag blev så sjukt sugen på att lära mig spela piano när jag såg denna video! Så sugen så att jag messade min extremt musikkunnige pappa. Jag skrev "Pappa! Jag kände nu helt spontant att jag verkligen vill lära mig att spela Piano! Nu!" och han svarade kort och gott "Okej! Då tar vi tag i det min son!".

Härligt!

A Part of your mind
Postat av: carro

kolla in hemsidan ovanför så får du se massor med glitter!

2010-01-27 • 21:50:58
URL: http://www.jewellerybyjenny.se

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0