Otrohetens många ansikten.

2010-01-17 • 21:28:03
Jag tänkte på en sak idag när jag pratade med pappa och hans tjej. Hon berättade om sina tidigare relationer med tjejer (jepp, hon är bi) och det fick mig att tänka på en sak. Om jag är ihop med en tjej som hånglar med en annan tjej helt random.. Då klassar jag inte det som otrohet utan jag tycker ju då självklart istället bara att det är sexigt och niiice! Of course! ALLA gillar tkr det är hett att se tjejer hålla på! :) Men låt oss då istället säga att jag skulle ha en bisexuell flickvän som sedan hånglar med en annan tjej.. Då är det helt plötsligt en helt annan sak, isn´t it? Då är det inte längre nice at all. Då är det istället helt plötsligt uppenbar självklar otrohet! isn´t it?

Märkligt knasigt fenomen.

A Part of your mind
Postat av: Sean

Hah, ja knäppt om man tänker så har du rätt i.

Men det "nya" är ju att man inte ska placeras i fack.

De säger att de är "sexuella varelser" och kan tänka sig att ha sex med de motsatta könet om de känner för de.

Hur de inte kan fatta att de bara är att kalla sig för bi fattar jag inte, men men. That's the news.

2010-01-17 • 22:09:52
Postat av: josefine

Har funderat på det där också. (ja, inte för att JAG tänder på att se tjejer hålla på, men ja.. jag vet att många killar gör det) Väldigt skevt!

2010-01-17 • 22:41:43
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: Charlie

tycker nog fortfarande det är fett, ist stället för att klassa det som otrohet skulle jag direkt frågat min tjej om hon var sugen på 3kant, inte mer än rätt liksom :)

2010-01-18 • 12:44:59

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0