När man kommer till insikt...

2010-01-30 • 18:53:45
Haha! Ärligt talat?! Vad fan trodde jag egentligen...? Hur kunde jag innan idag ens kalla det sysslade med för "gymma" ? Idag har jag verkligen förstått vad det handlar om.. Vad jag har gjort under mina tidigare gympass i veckan vill jag längre inte ens tänka jag. Jag skäms när jag tänker på de passen.. Fy Lennart vad man tog ut sig idag! Vi körde ett brutalt pass för axlarna och jäääävlar vad jobbigt det var.. Men kul! Han lärde mig massvis med övningar och det kändes fan bra! I morgon blir det dock gymfritt! Framtida planen är att vi ska köra 5 dagar i veckan med Torsdagar och Söndagar lediga..

Så man kanske ska unna sig en öl ikväll? Eller nio?

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0