Jobb jobb jobb.

2010-01-15 • 15:16:37
Jag var på intervju i Tisdags på en skola. Rektorn verkade hur nice som helst. Trivdes verkligen med henne. Skolan i sig likaså. Enda negativa var att tjänsten (om jag nu skulle få den) börjar först den 1:a Mars..eventuellt t.o.m den 8:e. Vilket gör att jag kmr trampa runt här hemma arbetslös i 6 veckor till. Pallar man det? Återstår att se.

Sen ska jag på en intervju på Tisdag på ett slags vikarie uthyrningsbolag. Det är som ett litet företag som hyr ut personal till förskolor och skolor.. Det garanterar mkt jobb men samtidigt kan de bli så att jag jobbar på olika skolor/förskolor varenda jävla dag typ.. Man kan liksom få flänga runt överallt i Sthlmstrakterna dagligen... Vilket kanske inte är sååå nice?

Sen har jag även fixat en intervju till en Telenor Butik i Heron City. Intervjun skulle bli av nästa eller nästnästa vecka sa dom.. Men dit ere tydligen feeeett många som söker.. Så det lär man ju inte få. Men men.

Så som ni ser så är det inte precis något som klickat klockrent ännu. Dessvärre. Men men, jag kämpar på. Förr eller senare ska det väl lossna får man hoppas. Denna vecka har varit feta slackerveckan. Bara suttit i soffan och gjort exakt ingenting... Kollat åtskilliga "how i met your mother"-avsnitt och bara degat totalt. Sjukt skönt.. Men sen så känner man sig ju också ungefär lika meningsfull som en fästing typ.. När man lever såhär.. Suck.

Nu? Badminton med brorsan vid Eriksdalsbadet!

A Part of your mind
Postat av: Nadia

Det dyker nog upp något klockrent snart!

Keep up the good work!

2010-01-18 • 07:12:49

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0