Hur är du Nemo?

2010-01-14 • 16:02:08

Är du:


Arrogant: Ibland dessvärre.
Osäker: Ja.
Trött: Extremt nu för tiden.
Intressant: I´d like to think so, yes.
Smart: Jag vet faktiskt inte.
Barnslig: Japp! Men främst omogen!
Liten: Haha. Nej. 191 cm.
Lätt: 88 kg typ :)
Skoltrött: Ja, därför jag inte pluggar just nu..
Rolig: Jag skulle vilja påstå att jag är sjukt rolig.
Pratglad: Allt som oftast. Ibland FÖR pratglad.
Frågvis: Och nyfiken. Borde nog ibland kanske bara hålla käften :)
Organiserad: Haha! Den där var bäst idag!
Hälsosam: Hahahaha! NEJ! Den DÄR var bäst idag!
Blyg: Hahahahahahaha! NEEJ! Den DÄÄÄÄR var bäst idag!
Attraktiv: Svårt för mig att säga.. Men som tjej hade jag nog sagt ett ganska bestämt nej till mig själv.
Lätt uttråkad: Ja. Jag vill att det ska hända saker HELA tiden.
Vegetarian: Aldrig aldrig aldrig.
Besatt: Tyvärr lite för ofta.
Pålitlig: När jag verkligen vill. Men ofta inte.
Filosofisk: Lite.


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0