Happy new years day...

2010-01-01 • 14:57:40

Gott nytt ar da!

Hade ni trevligt igar? Blev de skumpa? Raketer? Gjorde ni bort er? Fick ni ligga? Spydde ni? Spelade ni krocket?

Jag hade det helt okej. Varken mer eller mindre. Grejen var att vi gick runt pa pubbar all day fran liksom 11 pa morgonen sa man var liksom redan redigt packad ner kvellen kom... Ner det riktiga hetset liksom skulle borja. Men det var roligt. Jag larde mig massa nya dricklekar som jag maste lara ut till er alla dar hemma.. You are going to love them!

Det var iaf forst en stor hemmafest i Chris 2vaningslegenhet her i Bournemouth. Sen drog vi HELA packet till en fet nattklubb her i narheten. Typ 40 pers i 10 taxibilar.. Jag hade dock foredragit att stanna kvar hemma hos Chris for hemmafesten var fan sa mycket roligare an sjelva klubben.. Precis som det by fact ocksa ALLTID ar.. Aven i Sverige.

Plus att det blir svarare for mig att kommunicera med folk pa klubbar med hog musik och sa. Speaking of it though... Det e fan anmarkningsvert hur mkt man battrar sin Engelska bara pa sahar kort tid. Ner jag kom hit i Sondags so kende jag att det var lite jobbigt och svart att henga med ner Chris och Matt pratade med sina venner.. Men nu ar det hur lugnt som helst. Inga problem alls. Jag kom liksom pa mig sjelv idag att jag till och med tenkte pa engelska...Hajar ni? Skumt.


Men ja, det ar fan fett roligt. Att verkligen kenna att Engelskan battras sa pass mycket.


Traffade aven Robins tjej Megan igar. Hon var aspackad och glad. Speaking of Robin... Han ska komma hit den 4e ryktas det om. Det vore ju jevligt soft om han gjorde det. Tva dagar med han i Bournemouth tackar jag inte nej till. Och i overmorgon kommer aven Jade som jag ocksa jobbade med i Sunny Beach hit och halsar pa. ROLIGT!


Sist men inte minst... Jag har 5 natter kvar i England och hur mkt cash? 40 Pund. Haha. Jag har alltso gjort av med 210 pund redan... Och jag har bara varit her halva tiden. Bra Nemo. Snyggt.










Bye for now


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0