Friday night? Just a regular ordinary night tonight.

2010-01-29 • 21:57:40
Jag är lite småstolt över mig själv ikväll. Ja. Jag är duktig. Jag har gymmat 4 ggr i veckan och nu sitter jag här på Fredagkvällen och struntade i att supa. Jag struntade i utgång ikväll. Ja. Det är sant. Tro det eller ej. Jag! Nemo! Fimpade party en Fredagkväll! I ärlighetens namn så minns jag faktiskt inte när det hände sist.. Men det är sanningen faktiskt! Visst att jag kompenserade det me lite chips, choklad och coca cola till Fredagsmyset med mamma. Absolut. But still... Kind of a big deal ändå att jag faktiskt fimpade party och alkohol totalt ikväll. Ja, jag är småstolt över mig själv :)

Det var faktiskt riktigt nice på gymmet idag. Jag träffade nämligen en riktigt trevlig snubbe. Det var bara jag och han på gymmet idag så vi började automatiskt prata. Han erbjöd sig att bli min gymmentor typ. Han verkade sjukt kunnig och var jääävligt biffig! Så vi ska börja köra ihop nu framöver. Starting tomorrow! Han kör 4-5 ggr i veckan och det känner jag är lagom med så det ska bli jävligt kul! Vi ska ses klockan 15.00 på gymmet i morgon och då ska vi gå igenom allting. Han ska lära mig alla maskiner, övningar och allting. Sen ska vi gå igenom kosten, sömnen och allt sånt också. Jag är fan sjukt tacksam! Härlig kille! Spännande och inspirerande som fan!


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Gymkillen verkar ju skitskön!

Vad heter gymmet?

2010-01-29 • 22:33:37
Postat av: willé

är han gay? passa dig :D

2010-01-29 • 23:42:46
Postat av: Valentin

Jag måste säga att jag är lite inne på min brors spår här. Biffig kille, raggar upp dig på gymmet och helt plötsligt så har ni en lördagsdejt =) Tappa inte tvålen!

2010-01-30 • 11:34:32

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0