En blogg ni bör checka in.

2010-01-13 • 12:06:52
Som jag nämnt så många gånger förut så har i princip ALLA mina bästa vänner någon gång försökt blogga.. På ett eller annat sätt. Vi snackar vanliga bloggar, resebloggar och ja, till och med POKERbloggar har nära polare skapat. Men i princip ingen har kunnat hålla en vettig bra blogg aktiv och vid liv. No offense till alla ni andra som på något sätt tror att ni antingen står mig nära eller att ni har en bra blogg. Nåväl, tillbaka till det väsentliga.. Nu finns det dock en polare som sticker ut lite här.. En polare som skapade en blogg för en tid sedan. Han hade nyligen en lååång paus men har nu börjat blogga igen. Denna polare är en av mina all time absolut närmsta och bästa kompisar. Ja, för att inte säga kanske den allra närmsta. Han heter Leo. Ni finner hans blogg HÄR! Den är både rolig, smart, innehållsrik och småfyndig. Dock kanske lite föööör intern för den stora publikmassan ibland men det är fan jag den sista att klaga på! Det ska gudarna veta! :D

Jag hoppas verkligen han kan fortsätta i samma trevliga anda. Jag tycker till och med han borde bli liiiite aktivare. Några inlägg om dagen skulle inte skada. Även om det säkert skulle sänka kvalitén lite... För jag tror nämligen han skulle kunna klara av att hålla en relativt hög kvalité ändå! Det vore roligt om han körde detta fullt ut. Jag behöver fler människor med vettiga bloggar i min umgängeskrets!

Go Leo, Go Leo!



This is me and Leo doing den omåttligt populära fågeldansen i Sunny Beach på Aqua Park during Den Glade Viking´s Staff-party i somras. Snygga. Fräsha. Blyga. Blöta. Dansanta. Nyktra. Pose-villiga. You name it.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

vad olika stora era nipples är! :@

2010-01-13 • 17:12:48
Postat av: Leo

Vi märkte det redan när vi var små så jag gjorde en förminskning så folk skulle se skillnad på oss i bar överkropp.

2010-01-13 • 20:02:20
URL: http://leo.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0