Dissen till dom som förtjänar den.

2010-01-27 • 22:13:58
Hujedamig vad jag är trött på vissa människor! Dubbelmoral. Falskhet. Backstabbing. You name it. Jag pratade precis med Haake om det och man kan liksom inte greppa det riktigt. Man förstår bara inte. Dessa små naiva insnöade blåsta människor som bara sitter i sin usla lilla tillvaro och gör exakt ingenting. Har ni verkligen inget bättre för er? Vill ni ingenting med erat liv? Ingenting driver dessa människor. Deras IQ är så fascinerande låg att man egentligen aldrig slutar förvånas längre. När dom skriver så känns det som att läsa en 9årings skrift. Det finns liksom ingen mening. Ingen poäng. Felstavningarna avlöser varandra. Logiken och intelligensen lyser med sin frånvaro. Jag orkar verkligen inte med vissa människor. Jag säger inte att jag är en naturbegåvning på att skriva korrekt Svenska men jag skriver iaf så man ser och förstår. Gör jag inte?

Det blir dessutom ännu värre när dessa människor har stort ego också. Dom går runt och tror att dom har någon som helst mening i denna värld. Att dom fyller någon som helst funktion i vårat lilla samhälle. Men gör dom verkligen det? Bidrar dom med någonting? Ska vi vara tacksama för deras visdom och existens? Nej, verkligen inte. Helt menlösa små korkade individer vars största hobby är att promenera oss menfulla människor på nerverna. Ja. Nu lät jag kanske divig. Men sanningen är att i jämförelse med dessa små små människor så ser jag fan till och med mig själv som både begåvad och meningsfull. Så det så.

F U !

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Shit jag missade allt det där igår! Svider så mycket, varför togs allt bort?

2010-01-28 • 08:50:44

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0