Nemo - The naked truth! Before picture:

2010-01-26 • 20:19:43
Nu är det dags. På riktigt. Det är nu eller aldrig. Så känns det fan. Det är nu eller aldrig som jag verkligen ska få lite ordning på min kropp. Pappa har fixat världens jävla deal på ett gym vid Mariatorget som hans polare driver. 300 kr för ett år. Sån sjuk jävla drömdeal - När ett årsgymkort liksom i vanliga fall går på åtskilliga tusenlappar... En sån här möjlighet får jag nog fan aldrig igen att verkligen sätta fart på skiten! Gjorde mitt första besök där idag och det var fan schysst! Allt fanns som jag behövde. Löparband, vikter, maskiner och ja, you name it. Så jag körde ett redigt pass som verkligen knäckte mig totalt. Efteråt var jag heeelt slut men samtidigt sjukt glad, taggad och motiverad. Jag ska dit igen i morgon bitti. Nu jävlar alltså! Målet är att förlora några pannor från magen samt att skaffa mig lite magmuskler och armmuskler. Snygga till kroppen helt enkelt! Självklart förväntar jag mig inga underverk men en liten förändring bör jag nog kunna åstadkomma fram till sommaren iaf! Här ser ni hur jag ser ut just nu med bar överkropp. Nemo uncut the ugly truth-version.. (känsliga läsare varnas):



Om några månader tänker jag lägga upp lite "Efter"-bilder här i bloggen i förhoppning om att det skett en förändring då. Vi får väl se om jag lyckats. Jag kan iaf säga att jag på fullaste allvar aldrig känt mig mer motiverad och taggad än vad jag gör just nu. Jag ska verkligen försöka denna gång på riktigt! Jag vill verkligen detta!

Pusha mig nu! Peppa mig! You can do it Nemo!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Yeah, you CAN do it!

Höhö, särskilt om har ont om cash i framtiden och ditt enda alternativ är att vinna PH, då måste du skaffa bättre kropp.. haha!

2010-01-26 • 21:52:12
Postat av: robbah

pepp: du e tjock

2010-01-28 • 20:33:49
URL: http://www.RecordCircus.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0