Bye bye England.

2010-01-06 • 14:07:18
Det ar snostorm i Bournemouth. Och nu snackar vi inte om nagon liten javla tillfallig mini snostorm utan nu snackar vi en MASSIV sjuk megasnostorm. Om en timme gar bussen harifran till flygplatsen utanfor London. Sa forst blir det buss 4 timmar (med ett byte.. bara det e fan jobbigt) och sen flyg 3 timmar..

..Och jag ar narvos. Pa riktigt.. Jag ar fan livradd. Har ni lika javligt vader dar hemma? Ar det snostorm? Jag vill namligen inte storta. Jag vill inte krasha. Jag vill inte do. Inte an. Jag har mer att ge i livet kanner jag. Jag har en laskig riktigt jobbig kansla over denna hemresa. A bad feeling. Usch. Jag inbillar mig val saklart bara... But still. Gillar icke detta.

Jag landar (forhoppningsvis) 23.15 pa Skavsta flygplats. Hamta mig garna.

Trevlig resa Nemo. Tack.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

vädret är fint här hemma!

2010-01-06 • 14:34:26

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0