Vet ni vart jag skulle vilja jobba?

2010-02-16 • 20:43:06
Jag har kanske lite konstiga visioner och mål med mitt jobbsökande känner jag. Jag har börjat inse att jag nog är ett avslutat kapitel i barnskötarvärlden. Jag är pasé i förskolebranschen så att säga. Jag gillar det, visst.. Men jag skulle aldrig kunna börja jobba på en ny förskola. Skulle sakna min gamla för mkt... Pallar inte otrohetskänslorna! Så nu tar jag istället nya och framförallt ANDRA tag! Vet ni vad jag helst skulle vilja jobba med? Det finns tre saker. Alla tre är butiker på något sätt.

1. Matbutik. Varför? Jag har gjort det förr, det var kul och jag var rätt grym på det.

2. Videobutik. Varför? Jag tror det kan vara kul, lugnt och jag ÄLSKAR film.

3. Sportaffär. Typ Stadium. Varför? Jag är en sportkille. That´s why. Och det kan nog vara kul!

Bubblare/utmanare: Systembolaget


Så detta är alltså ställen mina CV:n FRÄMST kastas ut till! :) Just so you know!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0