Vet ni vad? I morgon är det Fredag!

2010-02-26 • 00:23:57
Trevlig fullspäckad dag behind me. Precis som jag sa tidigare. Jag och Gayen hade lite utav en heldag ihop skulle man kunna säga.

  • Vi fixade ett gymkort till honom på mitt gym.. Körde även ett litet premiärpass tillsammans! Wuhu! Nice med gymkompis som faktiskt är EN RIKTIGT KOMPIS OCKSÅ! :)
  • Vi solade solarium. Nej, inte i samma solarium...Vilket iofs hade varit sjukt mysigt!
  • Vi såg, as you know, "Shutter Island" på Filmstaden Söder. GRYM FILM återigen!
  • Köpte även hårfärg!

Sååå...nu sitter jag här med hårfärgen i håret.. Inga drastiska ändringar som vanligt. Blir bara en brun färg igen.. Mest för att bota färgmässiga flammiga ojämnheter i håret :)

Förutsättningarna inför i morgon känns förresten nästintill perfekta:


  • Gymmat varje dag all week - Check!
  • Solat - Check!
  • Klippt mig - Check!
  • Färgat håret - Allmost Check!

Förmodligen och förhoppningsvis kommer jag leverera mitt utseendemässiga a-game i morgon på krogen! Känns riktigt bra måste jag få säga! Då kanske folk faktiskt för en gångs skull kommer kunna titta på mig utan att vända ryggen till! :)

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Hur hårt bränner du inte musklerna om du inte vilar dem?

2010-02-26 • 16:07:52
Postat av: jossan

han tränar ju olika muskelpartier olika dagar.

2010-02-27 • 12:29:43
URL: http://malmboorg.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0