Veckorna går snabbt...

2010-02-24 • 11:50:24
Sitter hos el Pâdré och mumsar krögarpytt. Har precis skrivit ut lite fler CV:s med vissa referensändringar.. Ska snart ge mig ut i Sthlmsdjungeln och kriga igen. Alltid lika muntert och motiverande. Men what the heck?! Finns inga genvägar som sagt!

Andra saker som ska hinnas med idag? Gymma. Ben och mage står på schemat idag. Sen ska jag glida förbi Li later on för klippning. God bless her!

Sist men inte minst så ska jag även glida förbi Farmor idag. Jag är där så jävla mkt mer sällan nu för tiden än tidigare och det har fan gett mig grovt med dåligt samvete alltså... Stackarn är ju så ensam. Tänkte glida dit och överraska henne helt idag! Hon blir säkert paff och glad!

Något jag missat?! Ja, just fan! HOCKEYNATT! Sverige spelar ju kvartfinal ikväll/inatt! Plus massa andra bra matcher! Riktigt fullspäckat schema idag med andra ord. Kul!

Happy Onsdag folks!

A Part of your mind
Postat av: Syster N

halsa farmor fran mig! och ge mig hennes adress sa jag kan skicka henne ett vykort fran nya zeeland!!!

2010-02-24 • 12:00:35
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: Anonym

I natt och i natt... skulle säga tidigt som fan i morgon bitti

2010-02-24 • 17:51:53

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0