"Utsidan ger insidan en chans, men insidan ger utsidan sin glans"

2010-02-28 • 19:35:14
Jag är en ganska ytlig människa. Det erkänner jag. Jag tror inte på folk som säger att dom bara går på insidan hos människor. För det säger väl sig självt att man inte bara kan göra det?! Visst att insidan är minst lika viktig. Absolut. Det köper jag.. Men att utseendet inte spelar någon roll är ju bara bullshit. Jag menar... Det är ju inte precis så att ni på krogen går fram och börjar prata med en utveckligsstörd smällfet dregglande finnig down syndrom neger med 3 huvuden och 9 armar? Nej, precis. Det finns ett väldigt bra ordspråk angående detta. Eller ordspråk kanske det inte är men jaa... Det heter iaf "Utsidan ger insidan en chans, men insidan ger utsidan sin glans". Det är väldigt vackert och träffande tycker jag.

Jag tycker det är väldigt viktigt att min flickvän är skitsnygg. Jag skulle inte kunna vara tillsammans med en tjej som jag inte finner sjukt sexig och attraktiv. Kalla mig ytlig och korkad men så är det bara. Och i princip alltid när jag är i relationer så känner jag mig rätt underlägsen min partner utseendemässigt. Jag känner helt enkelt att min tjej är fan så mycket snyggare än vad jag själv är.. Typ "Vad fan gör hon med mig egentligen?".. Och det är ju nice på ett sätt såklart! Man vill ju ha någon som är snyggare än sig själv. Man vill ju ha någon man gääärna visar upp för sina vänner, familj och bekanta. Man vill ju ha någon man kan gå på stan med och vara stolt över. Man vill helt enkelt ha någon som folk tittar på. Som folk tänker "SHIT! Hur haffade Nemo den där donnan?! Sicket kap!". För det är ju magiskt. Visst att det säkert hänger ihop med min osäkerhet och mitt maniska bekräftelsebehov... Det där med att jag är så besatt av tanken på att folk ska tycka min tjej är snygg. Folk ska vilja ha det jag har.. 

Vart vill jag då komma med detta inlägg? Ingenstans egentligen. Kom bara och tänka på allt detta när jag såg några nya bilder som min flickvän laddat upp på fejjan idag... och jag insåg då hur jävla vacker hon faktiskt är. Hon är verkligen sjukt snygg. Min tjej liksom. Wow! Varför vill hon ha mig ens?! Weird..



A Part of your mind
Postat av: Anonym

Evolutionsfråga. Du vill ha en snygg tjej för att om tjejen ser bra och hälsosam ut så vet du att dina barn får bra gener, tänker din hjärna utan att du vet om det.

2010-02-28 • 23:08:22
Postat av: Örjan B

liilla jjjeeaaaääävvlaa!!

2010-02-28 • 23:15:12
Postat av: Anonym

sjukt söt :)

2010-03-01 • 01:16:30
Postat av: Natan

Skön anonym typ som vet hur Nemos hjärna fungerar!

2010-03-01 • 12:38:27
Postat av: Anonym

Skönare än dig Natan som aldrig kommenterar själva inlägget utan alltid allas kommentarer

2010-03-01 • 13:46:16
Postat av: Anonym

Skönt... eller oskönt att du i princip skrivit ett sånt här inlägg för nån månad sen. Och smått lite då och då. Men schyst mot E.

2010-03-01 • 14:46:04
Postat av: Anonym

Natan: Du förstår visst inte evolutionsteorin och att evvolutionen rör inte bara Nemo, den förklarar alla djur och människors beteende.

2010-03-01 • 14:55:05
Postat av: Anonym

bilden längst ner är fantastisk :)

2010-03-01 • 16:01:26
Postat av: Anonym

1. Hon kommer att dumpa dig eller 2. Du kommer att vara otrogen.

2010-03-02 • 13:47:58
Postat av: Nemo

Haha! Det där tar jag som att hon är för bra/snygg för mig! Vilket jag bara tar som en komplimang för min egen del :D Då har jag ju lyckats med andra ord! Yes! Sicket kap!

2010-03-02 • 14:41:54
URL: http://nemo.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0