Tisdag igen...och veckorna bara går.

2010-02-09 • 15:30:16
Jag, E och hennes syster såg "Patrik 1.5" igår kväll. Jag hade inte sett den innan. Jag minns att jag tänkte se den hungra ggr när den var aktuell på bio men det blev liksom aldrig av.. Och sen har det bara runnit ut i sanden. Men nu fick jag iaf äntligen se den. Och fan vad bra den var! Riktigt fin, välgjord och berörande. Jag gillade den skarpt! Grymma skådisar också... Då framförallt Gustav Skarsgård! Helvette vilken rollprestation han gjorde. Hur bra som helst :)



Idag har det gymmats och letats jobb..i vanlig ordning.. Det är fan svårt med jobb om man kollar arbetsförmedlingen.. för 95% av jobben är fan säljjobb. Och ja, jag vet att Telenor-jobbet jag inte fick va ett säljjobb aswell men där var det butik vilket är en väsentlig skillnad. De säljjobben man finner på Platsbanken (arbetsförmedlingen) är bara såna där riktigt usla event-säljjobb.. Och sån skit pallar jag verkligen inte. Men förr eller senare har jag väl inget val antar jag.. Jag kommer att bli tvungen att hoppa på ett sånt skitjobb snart fan.. Om jag inte hittar något annat menar jag.

Ikväll ska jag på AA-möte med pappa. Sånt får mig alltid att må bättre. Lyssna på alla dessa fantastiska häpnadsväckande historier om människors liv. Alla dessa kämpar som verkligen varit på botten men som ändå lyckats harva sig upp igen. Då får man verkligen lite perspektiv och mår själv också lite bättre.. Hur själviskt det än låter. De mötet jag ska på ikväll håller pappa dessutom i också. Ska bli spännande att se honom in action. Aldrig gjort det förut. Han komma nog sköta sig galant misstänker jag :)

A Part of your mind
Postat av: Anonym

DEt där med AA-möterna.. det är ju som huvudrollen i Fight Club gör för att må bättre. Inget konstigt med det inte... eller?

2010-02-09 • 17:35:30

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0