Min helg!

2010-02-21 • 14:51:22
Sjukt mysig eftermiddag och kväll igår för övrigt. Först bar det av hem till bror i Nacka där vi gemensamt tippade och kollade tipslördag. Vi vann såklart ingenting men det gör man ju aldrig å andra sidan.. Trevligt var det i vilket fall! Efter de trotsade jag snöstormen och tog mig bort till E. Vi glodde sedan Schlagern ihop och hade det mysigt!

I morse steg jag upp svintidigt. Varför undrar ni? Vaaarför går du frivilligt upp tidigt på en Söndag Nemo? Va? VARFÖR? Jo, men deeeet ska jag minsann tala om för er... En polare ringde nämligen igår och undrade om jag vill gästa deras korpen-innebandylag idag.. Och eftersom jag ändå va nykter igår kväll så tänkte jag WHY NOT?! Och SOM jag sedan gjorde det! Jag gjorde det med bravur. Steg upp 07.45 i morse, tog en kaffe och drog in mot stan. Första matchen blev en 5-4 vinst.. Där mäktade jag med 2 mål och 2 assist.. Och på den vägen var det sedan hela dagen :) Vill inte skryyyyta liksom... Eller jo, det vill jag visst! :) And i did! Hihi :)

Jävlar vilket väder det har varit idag förresten! Solen har skinit och snön yr. Enda gången snö är nice är fan när solen verkligen skiner också. Då är det vackert ute på riktigt. Då kan till och med en kille som jag uppskatta vädret. Men vad jag dock inte uppskattar är att hela Sthlms jävla kommunaltrafik är totalt uppfuckat.. Tuben vägrar gå och bussarna beter sig icke representabelt! Allt utom soft faktiskt. Det blir helt plötsligt en jävla process om man ska ta sig någonstans... Illa illa.

Tänkte på en annan grej. Något som är sjukt underksattat är fan att vakna icke bakis på en helgdag. Som idag. Så jävla värt. Slippa huvudvärken. Slippa ångesten. Slippa att sova, dega och bara slösa bort en heldag på ingenting. Istället så kunde man istället med gott samvete vara sjukt nöjd över att man hade gjort massa med dagen redan innan klockan slagit 12 liksom :) En skön och lättande känsla helt enkelt. Svårt att förklara.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0