Humor bröder emellan :)

2010-02-13 • 14:59:43

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Jag håller med henne helt och fullt. Den filmen är ju helt galen! Men det är ju det som gör den bra. Tror det var det som hon menade också. Dom är galna och det är underhållande... Sen tycker jag det är extremt osunt om man på något vis jämför guldbaggegalan (eller någon annan svensk skitgala) med IQ nivå. Och vad "folkets-gillande" bekommer och biobesök så säger jag bara göta kanal 2 & 3

2010-02-13 • 18:42:17
Postat av: Valentin

Den bruden är iof fett korkad så var nog ingen större förlust ändå...

2010-02-13 • 18:46:15
Postat av: Nemo

Men ditt mongo. Vad jag menar med detta är att; Att säga att "Tillsammans" är dålig är typ som att säga att Gudfadern är dålig. Eller typ Nyckeln till Frihet. Det är liksom en bra film. Punkt. Det handlar inte om filmsmak egentligen. Jag tycker det mer handlar om sunt förnuft. Och filmen i sig är varken speciellt galen eller överdriven.. Det gick till precis sådär i många kollektiv på 70 och 80-talet. Det vet väl mina föräldrar om några liksom :)



Och ja gayen, du håller bara med henne för att tycka tvärt emot mig :) Som vanligt med andra ord :)

2010-02-13 • 18:48:43
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Nemo

Haha. Precis. Hon är sjukt blåst. Så jag tror inte hon resonerade på samma kloka (inte ironiskt...ärligt) sätt som du ändå gör. Hon resonerade nog bara ett allmänt obildat, younghoeigt och ointelligent sätt :)



Och alltså.. Jag vet att man inte kan döma pga guldbaggar och publik. Men om en film får skitbra recensioner, massa guldbaggar plus att miljontals människor ser den.. Ja, då är det väl sällan en dålig film?

2010-02-13 • 18:51:19
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Valentin

Det är ju en av moodyssons bästa verk och han är ju bland det bästa vi har i sverige. Ska inte böga mig mer, men man kan inte benhårt bestämma att en film är bra. Har så jävla mycket med smak och göra. Ser man till youtube och sånt så är ju saker som alla gillar det mest ointelligenta skiten man kan tänka sig!

2010-02-13 • 18:55:58
Postat av: Anonym

herregud moget

2010-02-13 • 22:09:08
Postat av: Natan

Inte moget! Dock jävligt soft, lilla tajta kalaspuff-patrask!

2010-02-13 • 22:28:05
Postat av: Alexander

jag kommer ihåg filmen som bra, men sen såg jag den för ett par månader sen och jag kunde inte se klart den. räcker att se den en gång och komma ihåg den som bra, sen blir det för mycket kollektiv.

2010-02-15 • 08:24:43

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0