Helhelg coming up!

2010-02-12 • 13:56:28
Sitter just nu och smuttar på min smått delikata frukost innehållande kokta ägg och gröt. Hmm... Eller ja jo, delikat kanske är att ta i förresten. Men det ska tydligen vara den ultimata "före gym"-frukosten så jag har börjat köra med den lately... Vad gör man inte :) Ska möta min nya gymhomie klockan 15.00 på gymmet.

Sen ikväll blire premiären av Josef Fares nya rulle "Farsan". Vi blir ett stort gäng.. Pappa, hans tjej, hennes barn, mina småsyskon, deras respektive partners och sist men inte minst (nästan minst förresten, höhö) min E också :) Det blir säkert trevligt. Förhoppningsvis är det en bra och sevärd rulle också.

Imorgon då? Dagtid kommer spenderas till att färdigställa och sedan skriva ut 100 CV:s hemma hos pappa (och sedan lämna ut i butiker också om de orkas, annars görs det nästa vecka) och sen gymma. Kvällen i ära spenderas förmodligen med baby :) Melodifestivaltime ffs! En högtid som ICKE bör underskattas ;)

Söndagen? Oklart än så länge. Alla hjärtans dag som bekant. Vi får se vad som kokas ihop tills dess :)


TREVLIG HELG! :)

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0