Ha en trevlig Tisdag folks!

2010-02-16 • 12:29:33
Förlåt för att ni fått se en ny sida av mig senaste 2 dygnen - Den inaktiva bloggaren Nemo. Tiden har helt enkelt saknats. Jag vill verkligen få snurr på jobbskiten nu.. Jag klättrar på väggarna här hemma plus att caashen lyser med sin frånvaro! =/ Plus att all tid man har över vill man ju spendera med sin älskling.. Så bloggen hamnar lite utanför. Lite i skymundan. Förlåt för det! Jag lovar en förbättring!

Idag ska jag pumpa ut CV:s över Sthlm stad och sen svänga förbi Arbetsförmedlingen på ett möte. Sen efter det blire gym och kvällen avslutas med Champions League på Kanal 6. En heldag helt enkelt. Och i morgon kommer mamma dessutom hem efter sina 15 dagar i Indien... Vilket betyder att jag och min käre lillsyster MÅSTE grovstäda hela lägenheten idag då det ser för taaaskigt ut här hemma. Tar det ikväll runt 19-tiden innan fotbollen? Ja, det låter rimligt!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0