Eufori! Lycka! You name it!

2010-02-02 • 20:49:19
Jag vet att jag ofta pratar om Gayen, Alex och Leo som mina allra närmsta och bästa vänner. Och det är dom också. Men det finns egentligen en till. Ja, det finns nog bara en människa till som egentligen kan kvala in i detta exklusiva sällskap. Men denna människa nämns ändå sällan i samma sammanhang då han bor så pass långt bort.. Vilket gör att vi bara ses ett par gånger per år. Dock gör det icke denna människa mindre betydelsefull för mig. Tvärt om. För när vi väl umgås så blir det då istället garanterat till 110% minnesvärt. Vi har mycket att prata om. Catching up! Vi flippar sjukt hårt. Kemin är sjuk. Magi uppstår. And that´s fact.

Jag lärde känna denna kille 2007 då jag var på semester i Sunny Beach med Gayen, Leo och Alex (Ja, det var VI redan då). Denna unge man sålde festbiljetter till oss under vår Augustisemester där nere. Vi höll kontakten på facebook efter detta och det var just han som sedan fixade jobbet till mig och Gayen inför sommaren 2008. Så vi jobbade ihop sommaren 2008 och nu även senaste sommaren 2009.

Folk omkring oss brukade i somras säga om oss: "Ni två ÄR Den Glade Viking´s Promotion". Vi syntes, vi hördes, vi flippade hårdast - På gott och ont. Vi var liksom som ett, jag och han. Vi hade tillsammans säljrekorden på de tre bästa säljlocations i somras. Vi hade trekanter med tjejer. Vi hade fyrkanter. You name it. (Och ja, det var även han ni skymtade mig tillsammans med i Fråga Olle-dokumentären tidigare i höstas)

Och ja, jag pratar förstås om Robin Simonsson. Denna okände och ökände figur. Och ja.. han kommer, efter mycket om och men, till mig! Till Stockholm! Nu ikväll! 23.45 ramlar hans tåg in på Centralstation. Och jag är så obeskrivligt jävla glad och taggad inför detta!



A Part of your mind
Postat av: robbah

tre- OCH fyrkant?! hoppas att hirsch va nice! puss

2010-02-02 • 23:25:59
URL: http://www.RecordCircus.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0