audrina patridge

2010-02-12 • 13:55:50
Jag brukar inte vara särskilt svag för modeller och modellbilder. Jag brukar tycka det är en axelryckning lite grann. Jag ser liksom inte storheten och det speciella i det hela... Det där som alla jämnt pratar om.. I ärlighetens namn tycker jag det är roligare och framförallt enklare att hitta och prata om snygga kändiskillar än tjejer.. Men nu har äntligen motsatsen bevisats! Herre min Gösta alltså! Spana in denna bild.. Och skit i att bilden förmodligen är superretuscherad och all sån skit... Hetare bild var det LÄNGE sedan jag såg:




A Part of your mind
Postat av: Anonym

Jag ger den en axelryckning

2010-02-12 • 15:59:39
Postat av: R

Audrina Patridge aka "Ceiling Eyes" hahah ;P

2010-02-13 • 00:59:49
Postat av: Syster

Är du allvarlig nu? På riktigt?

haha, vi har verkligen inte i närheten av samma smak, den saken är ju säker.



Jag skulle aldrig kolla på den där bilden två gånger, om det inte vore för att förfasas över vilken äckligt pinsam kropp de gett henne. Alltså, hennes överkropp är inte snygg retuscherad någonstans. Hon ser ju knappt ut som en människa. Faktum är, det ser ut som hennes kropp klippts ut med sax från sin originalbakgrund, eller typ beskurits i paint eller nåt..



Men du skämtar va...?

2010-02-13 • 08:26:38
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser ut som minimala hängbröst, där de tagit de som hänger och LIMMAT FAST i kroppen :(

2010-02-13 • 15:51:07
URL: http://nejly.blogg.se/
Postat av: robbah

a d r i a n a l i m a

2010-02-14 • 18:01:44
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0