Varför jag pratar så snabbt och otydligt.

2010-08-30 • 13:11:23
Jag fick två kommentarer på föregående inlägg från någon "Liv" som frågade massa. Denna hobbypsykolog frågade ut mig om min bakgrund, mitt psyke, min trasighet och mkt annat. Ja, ni kan se hennes små uppsatser HÄR! Jag ska ge dig ett svar Liv.

1. Jag har jobbat stora delar av mitt liv med säljjobb. Så det har blivit lite som en arbetsskada att prata fort. Det sjuka är att jag har pratat alldeles för snabbt och otydligt hela mitt liv men när jag började med säljjobb så blev allt 10 ggr värre.. Så pass illa så att kunderna jag sålde till ofta inte ens hörde vad jag sa. Och vem vill köpa något av en stressad kille som sluddrar? Inte många. Lugn är ju lite mer lockande för en kund.. Vilket jag förstod men ja.. Det är svårt att ändra på hur man är. Sen är jag en rätt stressad kille i grund och botten som bara vill skynda fram allt hela tiden. Ganska otålig.

2. När Aftonbladet och Expressen-klippen filmades så var jag riktigt sjuk vilket du också kan läsa om här i bloggen i tidigare inlägg. Jag var så pass sjuk att jag inte ens hängde med hela "Kungarna av Tylösand"-gänget ut senare på kvällen efter pressträffen.. Och ja, då hajar ni hur illa däran jag var. För jag är inte den första som säger nej till en fet glassig vip fest med all inclusive. Och ja, jag ser tom själv hur jävla blek jag är på klippen. Det är lite obehagligt. Jag ser allt annat än frisk ut på dom. Dålig tajming att den där pressgrejen skulle vara just då.. Men men, nåväl. Jag är friskare nu och det är väl egentligen det väsentliga.

Så nej, jag inte supit bort min hjärna. Ännu.

Hoppas du blev nöjd över dina svar Liv.


A Part of your mind
Postat av: Sara

Nemooooo du är så söt, du knäcker verkligen. Såg dig på tv-reklamen o tänkte på en gång, shit va ere där för snygg kille? :) Så min fråga: var i stockholm brukar du gå ut?



Har kikat lite i bloggen o tycker att du får förklara lite. Varför är du så hatad på Värmdö? Vem kan hata Nemo? hehe



puss & kram

2010-08-30 • 19:40:55

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0