En helt vanlig ovanlig Lördagkväll.

2010-08-21 • 22:31:15
Jag var på AA-möte ikväll med pappa. Otroligt skönt att komma ur soffan som jag suttit fast i nu i nästan 2 dygn. Fick prata av mig rejält och efteråt mådde jag lite bättre. Sinnet lättades lite. Det känns skönt att jag och pappa har en av våra bättre perioder nu. Det tror jag vi båda tycker är sjukt lägligt och välbehövligt. Vår relation går verkligen upp och ner men när det är bra så är det verkligen bra. Precis som när det är dåligt så är det otroligt dåligt och svårt.

Efter mötet så tog jag en promenad runt om vackra Sthlm. Tempen i luften var mer behaglig än någonsin. Människor runt omkring oss var lyckliga och fridfulla. En kväll på Södermalm runt sommartid är verkligen oslagbart. Att bara vandra omkring. Man glömmer lätt hur jävla fantastiskt det är. Otroligt underskattat. Nu mår jag genast mkt bättre än vad jag gjorde igår (och har gjort de senaste dagarna). Det enda som fattades ikväll var egentligen du. Tänk dig en promenad som ikväll... Fast med dig under min arm. Wow. Det hade verkligen varit oslagbart <3

Tack för ikväll pappa!
Tack för ikväll Stockholm!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0