Att spela spelet.

2010-04-08 • 22:02:41
Jag brukar oftast göra ungefär hur jag vill med tjejer. Alltså ja.. Inte exakt hur jag vill förstås men ni förstår hur jag menar. Generellt sett över det stora hela menar jag. Det låter hemskt i era öron kanske men så är iaf fallet. Jag får allt som oftast till slut som jag vill. Jag är den som leker - INTE den som blir lekt.

MEN... det finns dock två undantag. Två ganska brutala undantag. Dessa människor har mig lindade runt sina lillfingrar fullständigt. Och det värsta med det är att dom vet om det så jävla väl. Det känns inte alls bra faktiskt. Eller jo... ibland känns det faktiskt lite bra. Det är jävligt svårt att förklara. Men ibland kan känslan vara helt okej. Lite sådär spännande och annorlunda. Lite nyttigt att få känna på sin egen medicin... Som min mamma så välfunnet och vackert uttryckte sig angående det hela.

Hur har det då blivit såhär? Vad är det som är så speciellt med just dessa 2 tjejer? Har jag legat med dom? Ja. Har dom sedan dissat mig upprepade gånger efteråt men samtidigt ändå då och då gett små hintar om att något kaaanske kmr ske någon gång? Ja, jo, precis.

Så mina, mina kära läsare, ska man spela korten om man vill få mig på fall. Eller på fall är väl fel ord... Jävligt jävligt sugen skulle nog vara en bättre formulering. Well played girls, well played.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0