Vill du vara min vän?

2010-04-08 • 15:40:18
Shit, det är fan sjukt. Folk bangar verkligen till höger och vänster denna vecka på saker man planerat med dom. Vissa med ursäkter som håller, andra inte. Idag kom ett nytt fall. Så min kvällsplaner i afton lyser nu istället verkligen med sin frånvaro. Jag slutade tidigt idag (15.00) och börjar sent i morgon (09.30) vilket gör att jag är sjukt sugen på att göra något ikväll. Det behöver inte vara något särskilt eller vilt eller så...Bara något! Enda jag har på mitt kvällsshema just nu är Gymma vid halv 6.. Sen efter det är jag free as a bird. Så om någon vill göra något med mig - Hör av er!

Kram från en sällskapssjuk kille

A Part of your mind
Postat av: Patrik Sommar

Men jag vill ha dig!

2010-04-08 • 19:13:54
Postat av: Maria

Patsy, I knew it!

2010-04-09 • 10:09:05

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0