Sunday, bloody Sunday.

2010-04-18 • 17:21:16
Söndagar är ju alltid Söndagar men dagens tillstånd är fan i mig nästan lite unikt. Out of this world skulle man kunna uttrycka det. Jag vet att det är svårt att säga det då jag ständigt varje helg verkar lyckas överträffa mig själv i festande, flängande och kroppsliga påfrestningar.. Men satan i helvette vad jag är paj idag. Jävlar alltså. Jag är ett psykiskt och fysiskt vrak. Jag vill bara trycka på paus och stänga av precis allt. Jag ser dubbelt och händerna darrar. Visserligen så är jag faktiskt också lite smålycklig, nöjd och glad över att de senaste dagarna faktiskt varit så makalöst roliga och lyckade som dom ändå varit.. Men bortsett från de. Dom där små glada känslorna.. Ja, då är jag helt HELT förstörd. På alla möjliga och omöjliga vis.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0