Söndag!

2010-04-25 • 18:21:50
Söndagsångest? Nja. Jag vet inte. Jag är fan för paj i skallen för att ens orka ha något sånt. Orkar inte ens tänka rätt liksom. Sista arbetsveckan i Sverige coming up som det ser ut. Allt talar för det iaf. Ska försöka träna riktigt bra och hårt denna vecka. Det känns nödvändligt och jag är riktigt motiverad inför det. Det blir Innebandy på Måndag och sen gym alla resterande vardagar. Det känns vettigt. I övrigt är veckan fan helt blank. Inga planer eller måsten. Så om nån vill hitta på något så är det bara att hojta till :-)

Ikväll då? Har fan lite tid över nu. Ska nog försöka städa rummet och sortera min tvätt lite. Just fan.. På tal om tvätten! Pappa löste min missfärgade tvätt! Han använde något mirakelmedel! Visst att en del av kläderna inte blev exakt likadana eller lika snygga.. Men ändå. Han löste det med bravur. Min grymma jävla pappa. Fixarkillen numero 1 alltså :-) Otroligt viktigt!

Så nu blir det:

- Städa
- Fixa tvätten
- Duscha
- Laga en god carbonara och sänka den
- Slökolla på Sporten och Parlamentet
- Sova klockan 21.00.

Så det så!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0