Sjukhusbesök...

2010-04-22 • 16:39:31
Jag kom precis hem från Vårdcentralen. Läkaren sa precis det jag fasade som mest för. Vi tog lite leverprover och hon kände på mig... Slutsatsen blev att om jag fortsätter dricka i detta tempo så kommer jag dö innan jag fyller 25 år. Det sa hon till mig. Tror ni det kändes bra?

Nej, jag bara skoja. Det sa hon inte alls. Men jag var på Vårdcentralen.. Det är sant. Läkaren kände på lungor och hjärta.. Men läkaren kunde inte hitta något egentligt fel. Jag berättade helt öppet om min smärta och min livsstil. Jag undanhöll fan inte mkt asså.. Och läkaren beslöt sig för att ta prover. Massa prover. Blod, njuren, levern och urinprov ska göras och kollas. I morgon bitti klockan 08.00 ska jag göra dom proven...

Nu ska jag alltså få det svart på vitt. Hur min insida ser ut. Sånt som man egentligen verkligen inte vill veta eller se. Men i detta läge känns det fan nödvändligt. Jag vill inte åka utomlands om något är fel i mig liksom. Så jävla pantad är jag inte. Det finns fan en gräns. Även om det är mig vi pratar om nu...

Såå...Hur paj är levern tror ni? Vågar man ens gissa? Ser den ut såhär månne?


A Part of your mind
Postat av: robbah

du kanske har en cysta, som mig! Rekommenderar grötfrukosten på SöS isf! Bra niva på the nurses oxå!

2010-04-22 • 18:43:18
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0