Nu drar vi :)

2010-04-02 • 11:41:14

Nu är schemat för Road Trippen "spikat":

Ikväll inleder vi med förfest i Stenungsund med mina favoriter. Sen drar vi in till Göteborg för att festa vidare på Trägårn. Ska tydligen vara ett fett ställe! Förhoppnignsvis dyker folk från Uddevalla och Göteborg upp där med?! Så vi blir ett massivt galet gäng som kan ta över hela klubben! Och ikväll spelar även Hoffmaestro där live.. Så det kan nog bli tungt där ikväll asså!

I morgon styr vi kosan söderut mot Helsingborg där vi förhoppningsvis ska festa med alla våra favoriter. Frida, Kennie, Sandra mfl mfl mfl. Man har ju lärt känna mkt folk från den underbara staden. En av Sveriges i särklass skönaste och mest partyglada städer! Så Lördagen blir säkert helt insane :)

Övermorgon Söndag är lite mer osäker men de lutar åt antingen Norrköping eller Linköping.. Främst pga av tidigare nämnda anledningar. Vi behöver en stad ganska nära Sthlm.. Så Gayens körning på Måndag blir så lindring som möjlig. Bilen ska ju ändå vara inne 14.00 på Måndag liksom... Robin Velin i Norrköping eller Jennie & Yennifer i Linköping (Mjölby)... Det är frågan. Jaja, sånt man märker :)

14.00 idag drar jag och Gayen och hämtar ut bilen. Vi plockar upp Haake, Dennis och Challe klockan 14.15 vid Gullmarsplan.. Sen blir det raka spåret till Göteborg! Vi borde kunna greja det på 5 timmar tycker jag.. Då är vi där vid 19-tiden ikväll. Lagom! :)

Oklart hur det blir med bloggandet under helgen som ni säkert förstår... Men jag ska försöka slänga upp något inlägg iaf. Om jag inte lyckas med det så får jag önska er alla en skön långhelg och en trevlig påsk!


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0