Nemo i ett nötskal.

2010-04-15 • 17:36:25

Återigen.. Fullständigt gränslös. Totalt jävla omdömeslös. Inga hämningar heter det visst. För att referera lite till ett tidigare inlägg jag skrev idag - Så mkt jag VILL skriva men det går bara inte. Fullständigt omöjligt. Pga så många olika anledningar. 

Vi hörs förmodligen igen i morgon mina vänner. Då får jag nämligen finbesök. Mina tjejer från Västkusten kommer och förgyller våran gråa huvudstad. Längta!

Bjuder på lite RIKTIG hiphop så länge:



För alla som ska vara med i morgon - Vi ses vid 19-20 tiden hos Li i morgon kväll!

Ha en fortsatt trevlig Torsdag nu. I know i will.


A Part of your mind
Postat av: Anonym

bra att du skriver inte mindre än TVÅ inlägg där du säger att du vill skriva nåt men inte kan... betyder det att man ska bli dubbelt så nyfiken?

2010-04-15 • 20:47:32

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0