MJ <3

2010-04-18 • 17:13:37
The king of pop har verkligen sjukt många ruggigt underskattade låtar men också musikvideos. Ett praktexempel på detta är "In the closet". Hela låten, videon, dansen och kemin är fullständigt sjuk alltså. Jag njuter när jag ser detta. Jag sitter och myser. Fattar ni hans swagger liksom? Fattar ni hur han glider? Tänk om man hade den där känslan och rhytmen i kroppen per automatik. Fattar ni att va på en nattklubb då liksom? Jazza runt sådär liksom?! Shit alltså... Jobbigt läge :)

 

3.50 in i videon är min favoritsekvens. Jag vet att det inte är något speciellt i sig men det är bara så jääävla soft. När han står där mot väggen och gör den där grejen med armarna. Shiiit alltså.. LOVE IT :)

A Part of your mind
Postat av: Sis

Kom igen nu, det vet vi ju allihopa att du endast sitter och "myser" tack vare den überheta monsterkvinnan... JAG är fan exalterad nu!

Om man ändå vore man. Och Michael Jackson.

Eller just fan. Han är ju död. Det vore kanske inte så trevligt ändå.

Fan.

2010-04-19 • 18:07:53
URL: http://niki.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0