Mina 2 kommande veckor:

2010-04-05 • 19:50:28
Fan vad det känns som Söndag idag, gör de inte? Anyways.. Efter denna heeelt fantastiska men dock sjukt ohälsosamma och slitsamma helg så börjar nu 2 veckor av otroligt strikt och hårt levnadssätt. Dessa ord är på fullaste allvar och vad jag nu kommer att visa er tänker jag följa till 110%. Det lovar jag er på allt jag äger och har (alltså typ en iPhone och en trasig laptop dvs, haha).

Veckans schema:


Tisdag: Löpa på morgonen - Jobba - Gymma
Onsdag: Löpa - Jobba - Gymma - Dejta A.
Torsdag: Löpa - Jobba - Gymma
Fredag: Löpa - Jobba - Gymma - Lugn kväll?
Lördag: Löpa - Gymma - Festa sönder mig och samman totalt
Söndag: Vara tokbakis och dega sönder med pizza, coca cola och apelsinkrokant

Veckan efter denna ska även den ha PRECIS samma upplägg. Jag vet att avslutningen på veckan inte precis är optimal men grejen är att jag känner mig själv så pass väl så att jag vet att jag kmr behöva iaf en party och flippdag och en svulldag.. Så är det bara.

Frågor på det?

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Ja, en fråga skulle väl kunna vara vad du vill med att dejta någon. Ha ett förhållande? om det är så, varför lägger du ut bilder på där du kysser en annan tjej?

2010-04-06 • 15:34:55

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0