Min Fredag Kväll.

2010-04-10 • 11:20:02
Igår var en lång väldigt märklig och väldigt händelerik kväll.

Krogtoalettssex. Igen. 2 ggr denna kväll dessutom.

Sprang in i min syster på gatan på söder klockan halv 4 på natten av en ren slump. Sjukt. Hon rådfrågade mig angående en kille. Haha. Killen var ful så jag sa åt henne att låta bli. Hon lyssnade. Bra syster!

Efterfestade i 10 min med Citty på Södermalm också. "Festen" sög och jag var paj så sängen hemma lockade mer...

Sprang in i massvis med Värmdöfolk i Gamla stan där vääärldens gängbråk ägde rum. Shit vad dom vevade alltså.. Likt en Hollywood-film avlöste knytnävarna varandra. Herregud. Coola människor helt klart.

Dennis pröjsade taxipengar han inte ens hade för att åka hundra mil för att ha sex med en tjej han egentligen inte ens vilel ha sex med. Full och dum någon? Ja. Hahaha. Ni skulle sett hans morgon-sms till mig. Haha. Bittraste killen there is!

Kort sagt - Jävlar vad mkt skumma saker som hände igår! Men en bra kväll var det. Det var det faktiskt verkligen. Jävlar vad jag har saknat Nype! Kände verkligen det igår!

A Part of your mind
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Ja, efterfesten sög verkligen. Vi drog strax efter dig.

2010-04-10 • 16:17:27
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gängbråk i Gamla stan. Fan, det är ju fina kvarter.

2010-04-10 • 17:14:08

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0