Lugnet före stormen...

2010-04-23 • 18:36:21
Såhär snygg är jag när jag smått efterbliven står framför spegeln å spänner mig samtidigt som jag färgar håret:



Många våta byxor där ute nu lr? Tänkte väl det.

Annars då? Gjort massa vettiga saker idag. Typ. Allt som jag skrev i tidigare inlägg. Sjukan gick väl bra. Provsvar ramlar in på Måndag. Spännande. Nervöst. Ja. You name it.

Sen jobbade jag. Vi var ute heeela dagen. Helt underbart. Dagen bara flög iväg.

Sen bar det av till gymmet och sen Åhléns. Införskaffade hårvax och klädblekningsmedel. Nu ligger kläderna i maskinen tillsammans med medlet. Håll alla tummar ni har alltså! Om inte grejorna blir bra alltså.. Ja, då vet jag fan inte vad jag tar mig till... :/

Nej fan, nu ska jag svepa ett glas vitt vin och sprite innan jag får skägg :) Sen bär det av hem till Leo för finmiddag med heeeeeeeela eliten! Plus eventuellt lite kvinnligt besök från Sveriges alla olika konstiga hörn! Kul!

Sen efter det får vi helt enkelt se vart det bär :-)




Kvällsförvandlingen har nu börjat... Ser ni denna skepnaden om typ 7 timmar... Ja, väck honom då! :)


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0