Skitzoweatherday :)

2010-04-29 • 20:48:40
Jobbet gick snabbt idag. Främst för att solen sken och detta är min tidigaste dag på hela veckan. Slutade 15.00. Sweet! Efter jobbet bar det av mot stan där jag mötte upp A. Vi gick mest runt och gjorde i princip ingenting. Kollade lite affärer, pratade och hängde. Satt mest på olika bänkar i stan. Gosade. Kanske låter boring men i ärlighetens namn var det sjukt mysigt faktiskt :)

Sen bar det av till gymmet. Skönt pass. Kände mig pigg, taggad och fräsh när jag kom dit. Orkade mer än på mkt länge. Körde bra och länge. Vääärt. Sen efteråt bar det av till solariumet... Jag glider in och får sen kastat i mitt face att växelmaskinen är trasig. Som om att jag orkar gå till någon närliggande kiosk och växla? Njaaa?!?! Icke sa nicke. Så de blev hemfärd istället och här sitter jag nu :) Blek och ont i kroppen :)

Intressant dag va? Tänkte väl det :)

Jävligt skumt dock. På förmiddagen regnade det och allt var grått. Men sen sken solen som bara den och värmen var extremt påtaglig. Sen nu på på kvällskvisten har det både blixtrat, regnat och åskat.. Haha. Jävla skitzodag vädermässigt alltså :)

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0