Kvällens höjdpunkt...

2010-04-22 • 21:57:39
Nu ska jag bjuda på något för alla Nemohatare där ute. Nu ska ni få må. Nu ska ni få reta mig såå det står härliga till. Här får ni något ni alla kan hånskratta gott åt.

Jag skulle tvätta ALLA mina bästa kläder ikväll. Precis ALLT det jag använder regelbundet alltså. Dum och stressad som jag var så tröck jag in allt i samma maskin. Blandade färgat och vitt helt enkelt. Sånt brukar ju ändå trots allt funka när man bara kör 40 grader. Men jag råkar istället köra 60 grader...

Resultatet av detta? ALLA mina vita kläder (vilket en stor majoritet av mina kläder) missfärgas av mina gröna jeans...

Så nu sitter jag på 20.000 turkosa ljus-limegröna plagg. Snyggt? Nej. Inte särskilt. Jag blev helt knäckt. Började fan nästan gråta. Ringde pappa i ren panik. Han sa att det fanns 2 eventuellt lösningar på detta:

1. Tvätta allt igen (Allt utom dom gröna jeansen då givetvis) och har man tur så färgas allt tillbaka då.

2. Något nytt medel som återställer färgen hos vita kläder. Inte Klorin men något liknande liksom. Det ska tydligen vara jävligt bra. Så om inte alternativ 1 funkar (det jag håller på med just nu) så kör jag på alternativ 2 i morgon...

SUCK! Ibland har man fan ganska mkt hjärna trots allt. Not.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0