Konsten att få spö av tjejer.

2010-04-19 • 18:29:53
Fick spö av två tjejer i helgen. Vi körde en lek och frågan kom upp om man hellre skulle ha sex med en mongolid än att dö... Tjejerna svarade då "Jag skulle hellre dö.. För om jag skulle knulla med nån sån där cp-skadat så skulle jag knarka ihjäl mig efteråt. Jag skulle aldrig kunna leva med det liksom.." varpå jag blev så arg och provocerad så jag kallade tjejerna jävla "Jävla garagehoror".

Jag vet. Kanske dumt av mig. Men jag blev bara så jävla arg över deras korkade uttalande. Jag tycker inte man får säga så. Det tyder på grov ointelligens i mina ögon. Så tjejena flippade totalt och gav mig varsin rejäl högerkrok... Rakt på snoken. Blodet rann så det hette duga och jag blev chockad som fan.

Mina polare gick emellan och skickade iväg tjejerna. Men liksom.. Vad skulle jag göra? Slå tillbaka? Nej, det funkar ju inte riktigt så.. Vilket jag ibland kan tycka är rätt sjukt och hemskt.. Vad gör man liksom? Ska en tjej kunna slå en kille hur mkt som helst och man själv får/kan bara stå där?

Inte helt okej alltså. Jag har fortfarande ont som fan i näsan och den känns/ser lite krokig ut måste jag säga. Dock så inbillar jag mig säker bara... But still. It hurts!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Haha, lägg ut en bild på nosen då

2010-04-19 • 18:36:43
Postat av: Anonym

Klart som fan man slår tillbaks =S ?

2010-04-19 • 18:55:57
Postat av: Anonym

jag skulle anmält dem

2010-04-19 • 18:58:39
Postat av: Natan

Man ska slå tjejer helt enkelt. Hårt dessutom! Här spelar det ingen roll vem som fysiskt priviligerad är! Man får kämpa för det man står för!!



Hatar brudar.. Därför jag är bög.

2010-04-19 • 21:09:38
Postat av: robbah

tyckte väl den såg extra krokig ut!

2010-04-20 • 12:48:40
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Anonym

Det var rätt gjort att säga till! Men bra att du inte slog tillbaks, de förtjänar ju inte ens det

2010-04-20 • 18:43:34
Postat av: Anonym

BRA NEMO! GO GO GO!

2010-04-20 • 20:32:50
Postat av: Anonym

Vill bara tillägga att det är en enooooorm skillnad på mongolid och cp-skadad dessutom. Men brighta tjejer som dom vet väl inte ens vilka ord de slänger sig med och vad de innebär!

2010-04-21 • 11:22:26

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0