Grattis Li <3

2010-04-22 • 21:00:34
Jag solade precis solarium.. Och när jag tänker på det så tänker jag osökt på en brun god vän jag har! Li! Och på tal om Li:

Den lyckliga vinnaren av grejorna som den där skumma tjejen glömde hos mig förrförra helgen blir just Liiiiii!!! 




Det känns ganska givet att Li ska få dom. Hon har de senaste månaderna utvecklats till att bli min absolut bästa tjejkompis. Vi hörs dagligen och spenderar i princip varje helg ihop. Hon är som en kille. Allt känns sådär skönt naturligt och soft med henne bara. Som en vanlig polare liksom. (Och nej, vi ligger inte.. Som säkert alla antar nu bara för att det handlar om mig..)

Vi är också så sjukt lika jag och hon. Både personlighetsmässigt och historiemässigt. Hennes familj liknar min på många sätt... Så självklart ska hon få grejorna! Hon ska få grejorna för att hon så fördomslös och fin gentemot mig hela tiden. Hon finns alltid där med öppna armar och är sådär genuint snäll liksom. Det finns inte NÅGOT jag inte skulle kunna säga till henne.. Och det är helt sant faktiskt. Och jag har ändå gjort en del pretty fucked up grejor i mitt liv alltså... Det ska gudarna veta :)

Såå.. I morgon är grejorna dina Li! :-) Grattis!





Ps. Sry Syrran och ni andra som frågat om dom... Men jag tkr min motivation ovanför håller ganska bra för att ni ska förstå mitt resonemang. Ds.

A Part of your mind
Postat av: Li

Älskar dig vännen min <3

2010-04-22 • 21:14:26
URL: http://differentshade.blogg.se/
Postat av: ex-sis.

nä men visst. bortprioritera din deprimerande ensamma ny-singel-syrra. SYSTEMKAMERA KAN DU FETGLÖMMA :(

2010-04-22 • 21:58:44

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0