Gayen och Pappa <3

2010-04-26 • 16:47:50
Saknar Gayen lite fan. På tok för länge sedan vi umgicks nu. Vi hade en liten beef där förut och sen nu senaste veckan så var han bortrest på massa jobbgrejor. Så vi får nog banne mig styra upp något i veckan trots allt! Den där bion du surra om lät väldigt lockande måste jag få säga! :) Vilka sköna bios är aktuella just nu? Någon som har något tips?


När jag ändå är på såhär sött hyllande kärleksfullt humör så får jag väl ge min pappa lite kärlek också. Han har köpt en sån där batterisladd till min laptop. Min brann ju upp för några veckor sen och jag har självklart inte orkat ta tag i det.. Så igår överraskade min fader mig med en sån sladd. Jag blev glaaaad! Äntligen kan jag sitta vid MIN dator igen :-) Tack Pappa!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Actionkomedi från 15 år, 8.4 på IMDB - Kick Ass

2010-04-26 • 18:49:58
Postat av: Sandra

Green Zone! Går på medis fortfarande. Aaaawesome.

2010-04-26 • 22:57:24
URL: http://www.toniteonly.se

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0