Att glida med stil.

2010-04-20 • 22:50:04
Jag var på Olivers studentskiva igår. Därav min totala dödhet idag. Sov typ 2 timmar i natt och har jobbat hela jävla dagen. Helt jävla död har jag varit all day. Skivan var helt okej men jag tänkte prata om en grej jag la märke till där... Putte är en polare som va där eftersom han är typ bästa polare med Oliver. Putte hade med sig en tjej där.. En tjej som han verkligen gillar och bryr sig om. Och då upplevde han ett fenomen som jag tänkt på såå jävla många ggr. En sak jag varit med om själv många gånger också.

När man är på krogen med en tjej som man verkligen vill ha och bryr sig om. Det kan handla om ett ragg man verkligen gillar och bryr sig om eller till och med din flickvän. När du är "all set" liksom. Du har ditt på det torra så att säga och du är sjuuukt nöjd över det!

Ja, då kan man fan i mig få ALLA tjejer. Vem fan man vill i princip. Folket omkring dig känner av det. Det syns på dig. Man utstrålar sådan enorm trygghet och sådant brutalt självförtroende. Man bara glider runt och mår bra och utstrålar en ånga av lycka. Som en auro som drar tjejer till sig. Det är ganska häftigt faktiskt.. Helt plötsligt spelar inte utseende speciellt stor roll längre. Helt plötsligt är det andra mkt högre makter som sköter spakarna.

Häftigt och lite anmärkningsvärt tyckte jag.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0