Återigen finbesök!

2010-04-22 • 16:34:21
Frida kommer till Sthlm i helgen! Min facebookflickvän! Nej, det är ingen riktig flickvän. Vi ligger bara. Men hon är soft som fan! Ska dra ut henne i Sthlms uteliv och flippa lite! Blir säkert roligt! Plus att jag läst att det ska bli soligt och fint väder heeeeeela helgen. Hela vecka har varit kass vädermässigt men helgen ska tydligen bli somrig de lux! 15 plusgrader och strålande sol! INTE O-SOFT :)

Hörde jag parkhäng? Hörde jag grilla? Hörde jag kubb och crocket? Hörde jag dagsfylla? Hörde jag flipmode? Hörde jag löning? Hörde jag stört lyckad soft helg? Ja, jo, icke omöjligt! Jag är inte svår :)







Facebookkärlek är sann kärlek!

A Part of your mind
Postat av: m

haha. urk

2010-04-22 • 22:26:48

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0