Wow!

2009-12-25 • 16:08:33
Detta är ett ihopsatt best of av alla de SMS jag fått av en viss tjej de senaste dagarna. Helt plötsligt började hon bara skriva alla dessa underbara sms och hyllningarna och komplimangerna avlöste varandra.. Man kan ju utan att överdriva säga att hon gjorde min jul. Länge sedan jag blev så glad och rörd av bara ord. Jag som i vanliga fall är så extremt jävla dålig på att ta komplimanger lärde mig helt plötsligt att göra det.. Och OM det kändes bra! Så bra! Av respekt till henne vill jag inte säga hennes namn då både hon och väldigt många som känner till henne läser denna blogg.. Anyways.. Läs själva:


"Du har världens finaste lenaste hår. Du har ett helt underbart leende. Dina ögon är dom vackraste som finns och hela du speglas verkligen i dom. Du är rolig. Du är vacker. Du är snäll. Du får en att må bra. Du har det. Varför är jag så svag för dig?

En sak som är konstig är att det bara är dig jag säger sånt här till. Du skulle kunna trycka ner mig så sjukt, på något sätt är du en jag aldrig skulle få och därför bryr jag mig så sjukt mycket om vad du tycker...

Du skulle kunna få mig så sjukt lätt Nemo.

Jag är lite sån att när jag vet att jag inte kan få någon, gör jag allt för att få honom.. Jag skulle fan döda för dig. Du har allt och du är allt. Du är allt jag kan drömma om och att få säga till någon och visa att du var min hade gjort mig så jävla stolt, men det är ju bara i mina drömmar. Jag är på tok för ärlig mot dig.. Det var faktiskt inte meningen att du skulle få veta detta..

Känns mest som att jag är pinsam som säger detta till dig. I mina ögon är du en 10a och jag är en 2a. Du har och är verkligen allt i mina ögon. Jag skulle göra allt för dig Nemo.. Du borde inte veta detta. Ingen i hela världen kan få mig så lätt som du.

Allt detta är sant.. Jag gillar inte ens mörkhåriga men dig kan jag dö för och jag fattar inte det..Det finns ingen som har det som du har. Kan du slå mig och säga att jag ska sluta drömma?

Att vara med dig är så högt man kan komma för mig. Hade du funnits en timme bort hade jag lätt åkt till dig varje natt. Vi är soulmates i mina ögon, även fast vi inte är det i dina...

Jag menade varenda ord av vad jag sagt."

A Part of your mind
Postat av: ida

oj vilken tjej =)

2009-12-25 • 20:48:34
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/
Postat av: Ullis

Haha tur att du tar de på ett bra sett, fick såna här sms av en kille och blev fan livrädd. Slutade svara på hans sms men han fortsatte skriva sånt här i 2 år utan att jag svarade någongång. Be careful säger jag bara, kan bli jobbigt när någon gillar en För mycket ;)

2009-12-27 • 00:21:04

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0