Väntan, Ångest, Stefan, Humor och ett önskemål.

2009-12-16 • 13:49:31


Egentligen ville jag ALDRIG uppdatera bloggen igen efter mitt fullständigt knäckande inlägg igår angående hela situationen, förskolan, cheferna, kommunen och allt. Jag kände att där satte jag verkligen huvudet på spiken! Där ägde jag dom fullständigt. Men men.. Vad hjälper det egentligen? Jag är fortfarande arbetslös om 11 dagar.. Men jaja, Nå väl! Måste ju hålla bloggen hyfsat aktiv även i dessa dystra märkliga kaostider!


Vet ni vad jag älskar?
Eller ja, vet ni vad jag är fullständigt beroende av? Känslan av att det händer saker. Känslan av att se fram emot något. Det är fan oslagbart. När man får längta lite. Brinna lite. Jag är beroende av att saker händer runt omkring mig. Det får helst hända saker hela jävla tiden. Aldrig vill jag vara ensam. Aldrig vill jag sitta still. Aldrig vill jag egentligen sova. Det går nog hand i hand med att jag inte kan säga nej till folk när dom frågar om vi ska göra något. Det kan handla om bio, utgång, road trip eller någon annan spontan aktivitet. Har jag ekonomisk möjlighet så gör jag det. Har jag det inte så löser jag det - Och gör det ändå. Det är så jag funkar. Hur ohälsosamt det nu än låter.

Denna vecka då? Idag blir det först bio med pappsen. Min födelsedagspresent till honom då han fyller 49 år på Fredag. "The Informant" bokade jag biljetter till efter mycket om och men. Någon ny kritikerrosad dramakomedi med Matt Damon. Det blir nog bra det där. Sen efter det sticker jag hem till E för umgänge och mys.

Imorgon? Stefan Sundström & Miss Li-konsert på Cirkus. Jag messade Steffe igår och han satte upp "Nemo+1" på gästlistan. Sweet. Biljetterna kotar ju egentligen 300 kr så det är ju rätt soft. Synd bara att jag inte känner någon som diggar Steffe.. Förutom typ mamma.. Så jag får helt enkelt ta med någon random. Någon som är sugen där ute? Var inte blyga isf! Säg till! I värsta fall får jag ta med mammas kompis som gillar honom... Men och andra sidan, palla gå på konsert med en random okänd kvinna. Haha. :) Småläskigt ju. Går ju alla dagar i veckan hellre med ett bloggfan eller en vän :) Så? Anyone?


Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska göra er en liten tjänst. Jag ska visa er ett av de överlägset allra roligaste youtubeklippen som skapats. Jag vet att jag laddat upp det här i bloggen tidigare... typ för ett drygt halvår sedan.. men jag såg det igen här om dagen och jag var bara tvungen att ladda upp det igen. Skrattar ni inte åt detta så är ni totalt humorbefriande. Och det kan ni fan inte säga emot. Jag skrattar högt åt det varenda gång jag ser det. Detta ÄR humor:




Avslutar med en fråga till er. Eller snarare en begäran. Eller låt oss bara kalla det ett blygt kärleksfullt litet önskemål. Kan någon liten fin god människa där ute hjälpa mig med att göra min blogg snygg? Någon av alla mina typ 300 läsare borde väl ändå sitta på hyfsade html-kunskaper? Man kan tycka det iaf! För faaan! Kliv fram nu människor! Adda mig på msn eller facebook eller skriv bara en kommentar här om ni är intresserade! Eller vad fan som helst. VISA ER! Hjälp mig bara!! För vadå, ärligt talat, tycker ni att bloggen är snygg som den är just nu eller? va va va? Nej just det! Så kliv fram nu! Den som hjälper mig skriver jag ett lååångt vaaackert hedersinlägg om som tack! Jag kräver inte mycket.. Bara någon simpel, mörk och stilren look..Med lite heta bilder på mig.. Så blire skiiiitabraaa!

Tack på förhand!

A Part of your mind
Postat av: ida

men nemo, jag har ju sagt att jag kan göra det =) ska bara få rätt på photoshop först =)

2009-12-16 • 14:36:27
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/
Postat av: Särmutta

I'm a fan

2009-12-16 • 14:41:22
Postat av: Nemo

Tar för lång tiiiid upptagna ida! Hurry up då!

2009-12-16 • 14:52:50
Postat av: ida

jag skaaaa :)

2009-12-16 • 17:10:24
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och ha gröna rubriker!

2009-12-16 • 17:20:14
Postat av: Alexander Fairshore

And if it wasn't for breathing, the beatles wouldnt exist!

2009-12-16 • 17:58:54
Postat av: Anabanana

jag kan.. men jag suger! huhu

2009-12-16 • 18:01:21
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0