Un shy trip goes on...

2009-12-29 • 22:56:26

Just nu sitter jag i en marklig liten stad mellan London och Bournemouth... Kan inte ens namnet pa den.. Chris mammas hus sitter vi dock i. Thats what i know! Vi hamnade her.. Det var tydligen sjuuukt mkt billigare att dra till Bournemouth i morrn bitti en ikvell so vi kor i morgon istellet. Men de ska tydligen finnas nagon feeeet klubb her precis breve som vi kan ga till senare.. So just nu sitter vi och forfestar med lite annat folk i ventan po att taxis ska komma hit. Soft.

Gardagen var helt flippat.. Vi var po den storsta klubben jag sett i hela mitt liv. Dansgolvet var som en fucking fotbollsplan.. Helt insane. Vi dansade oss svettiga, shottade oss softa och hade sedan en grym kvell tillsammans.. helt kunglig kvell faktiskt!

jag saknar en person back home. bara en dock. personen i fraga ler fatta sjelv...

Ni far ursakta dalig uppdatering samt SJUKT icke velskriva inlegg men de blir lett sa...

hoppas sverige mar bra. jag mar bra...

puss!


A Part of your mind
Postat av: emil

Kan tänka mig att ni har the time of your fucking life där nere. Men du, visa den här videon för dina engelska kompisar, och titta samtidigt på deras ansiktsuttryck...



http://www.youtube.com/watch?v=noKgDhVygFo&feature=related

2009-12-30 • 12:08:41
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: sara

haha tycker du bör skriva a när de ska va åä och o om d ska vara ö, och inte byta ut bokstäverna... tycker d ser lite knas ut och blir jobbigare att läsa men det kanske bara e lilla jag som tycker så =)

2009-12-30 • 16:47:38
Postat av: Anonym

håller med sara om att du ska skriva a istället för ä och inte med e. blir fakitskt lättare att läsa då =P

2009-12-31 • 17:53:53

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0