Tacka gudarna för web cam!

2009-12-10 • 21:25:52
Det fanns en tid då jag saknade omdöme totalt. Ja, tro mig. Mer än vad jag saknar det nu idag till och med. På den tiden satt jag och gjorde kollage på mig själv i hopp om att någon skulle tycka att jag var snygg. Jag använde massvis med bilder och klippte ihop massa kollage för att jag skulle kunna fixa typ "best of mig själv" och sedan skicka till tjejer. (Ja. Dessa bilder som ni ser här nedanför ansåg jag alltså på fullaste allvar vara best of me på den tiden. Förstår ni då hur snygg jag var? Eller rättare sagt, förstår ni då mitt omdöme back then?). Jag färgade och fixade och trixade med mitt hår som en gaaaalning i tron och hopp om att någon skulle tycka jag var cool och snygg. Effekten blev inte riktigt så. Effekten blev snarare tvärt om. Effekten blev mera att jag inte såg riktigt klok ut och gjorde mig själv till totalt åtlöje. Exempel på det? Here you go:



A Part of your mind
Postat av: Anchi

Sv: Synd att det var så dålig timing med helgen, jag åker till Göteborg tidigt på lördag och kommer hem på kvällen.. Annars kanske sovplats hade gått att fixa ;)

2009-12-10 • 22:08:13
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: robbah

du är ju sjuk i huvudet.

2009-12-10 • 23:22:56
URL: http://www.RecordCircus.com
Postat av: Anonym

Vet inte vad som e roligast. Den sista när det står "the boy" uppe i hörnet. HAhah på engelska lixom=) Eller när du sitter med en gura och helt utan ironi gör pistolen med handen och har glajorna på näsan. Bristen på självdistans här är så jävla komisk=)

2009-12-11 • 05:33:13
Postat av: Anonym

Hahaha tvärt om va fan! Massa självdistans ju!

2009-12-11 • 08:10:14
Postat av: Anonym

Jag menade när han gjorde det från att börja med.. Att han postar det nu och ser hur dumt det är tyder på att han blivit iaf lite klokare sen vtg tiden=)

2009-12-11 • 23:24:38
Postat av: nemoima

du ser verkligen ut som en påse skiiit.. hahaha usch..

2009-12-13 • 11:42:31
Postat av: Baaaaaaaaaaajs

Coolt

2009-12-22 • 18:49:59

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0