Expressen...

2009-12-16 • 21:18:58
Expressens artikel är nu uppe. Ni finner den HÄR!

Jag må SE UT som ett peddo på bilden men hur fan skulle jag kunna veta att Expressen skulle ringa och sen komma och fota massa? Hade jag vetat det så hade jag fan både rakat mig och sen fixat mig så jag hade blivit LITE anständig för ögat iaf! Och sen att dom tjatade som idioter om att jag skulle se så jävla bitter och arg jag bara kunde! Då blev det till slut bara spänt, jobbigt, krystat och obekvämt... haha.. Men jaja, nu fick det bli såhär.. Nemo raw ugly uncut :)

I samma veva startar även föräldrarna på förskolan en namninsamling för att jag ska få fortsätta på förskolan. Denna namninsamling finner ni HÄR!

Jag räknar kärleksfullt med att samtliga av mina vänner, bekanta och övriga läsare bjuder på just sin underskrift här. Jag hoppas och önskar samtidigt att ni även gör reklam för denna sida till övriga världen. Bjud gärna på denna länk på er facebooksidor eller på er blogg.. All hjälp uppskattas självklart!

Om jag någon gång ska be er läsare om en tjänst så är det fan nu <3



A Part of your mind
Postat av: Patrik

Ditt största fan skriver ju under, ska fan länka på fejjan också ;)

2009-12-16 • 23:54:26
Postat av: Annica

Har gjort min röst hörd för dig! Hoppas att det hjälper..håller tummarna för dig!

2009-12-17 • 07:34:15
Postat av: robbah

seriöst. byt tillbaks till designen. Klart runkbar header

2009-12-17 • 14:08:23
URL: http://www.RecordCircus.com
Postat av: Fian

Men Nemo du ser ju ut som värsta snuskgubben på Expressen? :S

2009-12-17 • 14:49:32
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: Nemo

Hahaha :) tack jag vet! Orakad å skitig. Jag kunde väl inte veta att dom skulle ringA...

2009-12-17 • 15:09:26
Postat av: Anonym

Hahaha. Ursäkta, jävligt rätt att de hamnar i alla tidningar, de e skitnice, men posen du gör på bilden, ser jävligt osäriöst ut. torkar skrattåren ur ögat

2009-12-17 • 18:15:06
Postat av: Valentin

"Han bloggade om sex" hahaha och sen den bilden... Frågan är om man vill lämna dig med liza 2 år=) nej men ärligt, kul bild

2009-12-17 • 18:19:12
Postat av: mia

jag skrev under! :)

2009-12-17 • 20:09:21
URL: http://livetsallastunder.blogg.se/
Postat av: Maado

Jag har själv arbetat på förskola nu i två års tid och under många av dom månaderna har jag bloggat om i stortsett bara sex och alkohol, haha.

Privatliv och yrkesliv är två helt skilda roller. Vad jag gör på min fritid ska andra bara skita i så länge det inte bryter mot lagen.

Är helt klart på din sida!!

2009-12-17 • 23:29:38
URL: http://maaado.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0