Dubbelmoral?

2009-12-26 • 20:43:59
I takt med att man själv bara blir fulare med åren så höjer man kraven hos andra. Mark my words.. Det är ett så jävla märkligt, intressant och anmärkningsvärt faktum. Jag anser verkligen inte att jag själv åldras med värdighet - Tvärt om.. Men däremot har mina krav hos tjejer blivit fan så mkt högre genom åren. Jag tittar tillbaka på tjejer jag var med för 2-3 år sedan och skrattar. Varför gjorde jag så? Hur fan tänkte jag? Var jag dum i huvudet? Var jag inte kräsen alls? Hur ung och dum var jag? Hur desperat? Det är märkligt alltså.. Förmodligen hör det ihop med att man varit med i gemet så pass länge nu så att man liksom inte orkar lika mkt längre.. Man tar liksom inte "allt" på samma sätt längre. Man har varit med så pass många tjejer så att man liksom höjt ribban automatiskt. Man är hellre utan ragg än ett halvsnyggt ragg. Så var det ju inte när man var 18 bast. Då var man sjukt nöjd med en halvsnygg tjej. Man var liksom frälst. Nu idag så sover jag mycket hellre ensam än att sova med en halvsnygg tjej. Ska man ha någon så ska det vara ett ett bra jävla kap. And that´s fact.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0